BIY AD

28 Ocak 2011 Cuma

Garnett Yine Aranıyor

Önümüzdeki Pazar gecesi sezonun en önemli maçlarından biri oynanacak. Deplasman turnesindeki Celtics Arizona'dan sonra Los Angeles'a uğrayıp Lakers'ın konuğu olacak ve böylece iki dev finalin 7. maçından sonra ilk defa karşı karşıya gelecek. Özellikle oyuncularının mental yapısından dolayı Celtics'in intikam için ve daha motive bir şekilde maça çıkacağını tahmin edebiliyordum. Ama bu kadarını da beklemiyordum...

Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz, Garnett'in pazar gecesi giyeceği ayakkabı. Dikkat ettiyseniz ayakkabının dil kısmında 152-120 yazıyor. Anlamı ise, Celtics'in tarihi boyunca Lakers'a karşı kazandığı ve kaybettiği maç sayısı. Ayakkabıda ayrıca 'Beat LA' yazısının da olacağı konuşuluyor. Hadi biz sizden daha üstünüz anlamındaki galibiyet sayılarını yazması neyse de diğer fikrini hayata geçirebilirse curcuna bizi bekliyor demektir. Lakers'lıları kızdıracak ve içten içe gıcık edecek bir hareket, muhtemelen benim desteklediğim takımın aleyhinde bu tarz bir şey yapılsa ben de aynı hissederdim. Ama tarafsız bir gözle gelişmeleri izlediğimden, bu iki devin tarihe geçen rekabetine böylesine sataşmaların renk kattığını düşünüyorum. Yine de bunu Kevin Garnett gibi 4 yıllık bir Celtic'in yapması, onun kafa yapısını bizlere yine gösteriyor. Lakers'a 4-3 kaybetmeleri ve ondan önceki sene de sakatlığı nedeniyle takımını finale çıkaramayıp Lakers'ın şampiyonluğuna engel olamayışı çok koymuş olacak ki Garnett'e, böyle bir işe girişti.




9 FARKLI FIKIR:

LexLuthor dedi ki...

heheh maç berabere bitmeyeceğine göre tek maçlık bir ayakkabı bu :)

Adsız dedi ki...

yeni yazar alımları full lakerslılardan yapıldı galiba

sabonis dedi ki...

evet özellikle de ben yazmışken son 4-5 cümleyi baya yerinde bir tespit. tebrikler.

motörkafa dedi ki...

çok iyi lan

Merdan Bingül dedi ki...

Çok hoşuma gitti ayakkabı.

Adsız dedi ki...

Ezikliğin göstergesi bu ayakkabılar:)

Era dedi ki...

lakers hollywood'lu artistlerin takimidir, boston ise bir basketbol takimi.

Adsız dedi ki...

artistler iteliyor ama kaç sezondur :D

Adsız dedi ki...

markanin bir hamlesini garnett ile boylesine iliskilendirmek icin olaya gercekten tarafli bakıyor olmak gerekiyor bence..