BIY AD

23 Ocak 2011 Pazar

Nene de mi Yolcu?

Nene ligin hücum anlamında en iyi uzunlarından biri şüphesiz. Sakatlıklardan çok çekmesine rağmen son birkaç senedir istikrarı da yakaladı ve Denver'ın önemli parçalarından biri oldu. Ancak şu anda kazanın kaynadığı Denver'dan onun da ayrılabileceğine dair haberler çıkmaya başladı. Muhtemelen Carmelo'nun olası ayrılığında onun da daha iddialı bir takıma gitmek isteyeceğini düşünüyorum. Ayrıca bu sezonun kontratının son sezonu olduğunu da hatırlatmak gerekiyor. Aslında bir senesi daha var ancak isterse serbest kalabilir çünkü kontratını feshetme opsiyonuna sahip.

Çıkan haberlerde ise Nene'nin gitmek istediği 3 takım için bir liste yaptığı ve listenin başında da Miami'nin olduğu konuşuluyor. Ancak bu takasın, takas dönemi bitmeden gerçekleşme ihtimali bana göre yok gibi bir şey. Denver eğer Nene'den vazgeçecekse yerine ya biten kontrat, ya da genç yıldız ister ancak Miami'de bu tip bir oyuncu yok ve kontratların çoğu daha yeni başladı ve 5 senesi falan var. O nedenle yaz sezonunu beklemesi gerekecek Nene'nin muhtemelen. Eğer o da, LeBron, Bosh ve Wade gibi parasından fedakarlık edip mid level civarı bir paraya razı olursa o zaman bu birliktelik gerçekleşebilir, çünkü bu sezon Mid-level hakkı olacak Heat'in.

Ben de bu konuda yazı hazırlarken Doğuş erken davranmış yazmış. Ufaktan fikrimi belirteyim dedim. Taş gibi takım Carmelo'nun mızmızlanmasıyla dağılma safhasına geldi ya, ben buna üzülüyorum. Geçen sezon Karl'ın sağlık problemleri olmasa, belki de şu anda çok farklı yerlerde olabilirlerdi. Nene'yi de çok beğenirim, harika bir hamle olur Heat adına. /Can

1 FARKLI FIKIR:

melo59 dedi ki...

can'ın denver'la yazdığı her satıra yürekten katılıyorum ama ben burdan lebron'a sitem edicem ulan lebron yazın new york'a gitsen şimdi melo denver'ı nası daha iyi yaparım diye düşüncekti ben senin...