BIY AD

31 Ocak 2011 Pazartesi

Ha Pascal Nouma Ha Josh Smith

Ne farkı var? Birisi 7 ay ceza alıp takımdan gönderiliyor diğeri 25.000 dolar ceza alıyor. Fark bu. Aslında pek çok NBA oyuncusunu iki elini böyle aşağı doğru getirip hafif orangutan stili yürürken gördüğümü çok net hatırlıyorum ama tek tek isimleri aklıma gelmedi. Eskilerden Cassell vardı sık sık yapardı. Ama dediğim gibi son yıllarda yapan pek çok oyuncu da var. Her neyse, sözde "Bende bunlardan çok var" demek istiyorlar ama bence oldukça çirkin bir hareket. Tabii Josh Smith gibi abartılırsa cezayı da hakediyor benim gözümde. Hatta abartılmamış versiyonu da ceza alsa karşı çıkmam...

6 FARKLI FIKIR:

Hakan Caglak dedi ki...

mesela daha dün eddie house üçlüğü yollayınca son hücumda yaptı benzer bişey ama o tabi bu kadar abartmadı olayı

Adsız dedi ki...

Ben Gordon yapmıştı birde, 2008 Boston serisinde ama kaçıncı maç olduğunu hatırlayamadım.

siriusjames dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=ZhHPrIJdMnM

ben gordon'ınkini dün gibi hatırlıyorum.

Adsız dedi ki...

eddie house daha yeni yaptı, kobe de yapmıştı bu hareketi. josh smith'in yanlışı kavraması olmuş. yoksa bende 5 okka hareketi baya yaygın nba'de.

http://www.slamonline.com/online/wp-content/uploads/2009/02/sam_cassell.jpg

http://i41.tinypic.com/14udziq.jpg

realgm forumlarında gördüm bu ikisini.

kaan kural gibi adam dedi ki...

büyük olduğunu gözümüze sokmana gerek yok !

Adsız dedi ki...

kobe nin yaptığına big balls kutlaması deniyor.
hidayet te kobenin yaptığı kutlama şeklini sık sık yapar hatta.
alakası bile yok kobe nin yaptığı hareketle gordon ve smith in yaptığı hareketin.