BIY AD

4 Şubat 2011 Cuma

Ben Tek Siz Hepiniz

Değişen ve gelişen oyun anlayışı sebebiyle pek sık rastlayamaz olduk bu tarz performanslara. Rastladıklarımız ise genelde zayıf takımlara karşı oluyordu. LeBron dün gece tek başına maçı aldı, hem de Magic gibi doğuda birinciliğe oynayan bir takım karşısında ve deplasmanda. Altına imza attığı performans bu sebeple gözümde çok değerli. Maça 11'de 11 isabetle başlayıp, sonuna kadar oyuna hükmetti. 51 sayı-11 ribaund-8 asistle karşılaşmayı tamamladı ama bu istatistikler görkemli oyununu anlatmaya yetmeyebilir. Maçı izlerken kendisine hayran kalmamak mümkün değildi. Karaketeri veya saha dışında yaptıkları tartışılabilir ama saha içinde yapabildikleriyle günümüzde eşsiz gibi görünüyor. Özellikle de maçın başında Dwight Howard kendisiyle dalga geçtiği ve Otis Smith kendisine yazın "Rekabetten kaçtı" dediği için pişman olmuşlardır herhalde. Rekabet dediğin bu olsa gerek: 51-11-8

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

bron gerçekten iyi oynadı ama...

"hem de Magic gibi doğuda birinciliğe oynayan bir takım karşısında ve deplasmanda"

hocam tekrar söylüyorum bron'un performansına birşey dediğim yok hayvan gibi oynadı yine, ama magic doğu 1.liğine oynuyorsa cavs ilk 4 hedefliyordur.

Adsız dedi ki...

dün lebron beni gerçekten şaşırttı. lebron ilk çeyrekde sapıtınca dedim şimdi maçın içine edecek abuk sabuk şutlarla.ama 11/11 den sonra şutlar kaçmaya başlayınca hafifden gereksiz şutlardan olduğunca kaçındı ve arkadaşlarını da oyuna ısıtmaya çalışdı. yani performansı hem çok çok iyi hem de çok olgundu. afferin lan lebron adam olacan sen:D

Adsız dedi ki...

hido beni savunsa şu halimde 18 sayı atarım..