BIY AD

3 Şubat 2011 Perşembe

Verilmiş Sadakaları Varmış


Link

-> Sezona 8-0'lık başlangıç (İlk 12 maçta alınan 11 galibiyet)
-> 12 maçta alınan 9 yenilgi (Kasım 22 - Aralık 13 arası)
-> 10 maçlık kazanma serisi (Ocak ayı)
-> Ve son 4 maçta alınan 3 mağlubiyet daha.

Hornets'ın sene başından beri sergilediği uçuk form grafiğinin rakamlara dökülmüş halini görüyorsunuz yukarıda. Son serideki kazanılan tek maç da içerideki Wizards karşılaşması. O maçı geçiyorum zaten, Wizards fasülyeden... Epeydir böyle uzun serileri barındıran, böylesine keskin iniş çıkışlara rastlamıyorduk. Ya da ben hatırlamıyorum ama güzel oldu gibi, renk katıyorlar lige. Her takımı yenebilecek potansiyelleri zaten vardı bu sene her takıma yenilebileceklerini de gösterdiler. Bir haftadır da sakatlık sorunlarıyla uğraşıyorlar ki bu da yenilgi serisinin uzaması için yeterli bir sebep. Önce Okafor'un 3 hafta oynayamayacağı haberi geldi, ardından Ariza dün geceki karşılaşmayı yarıda bıraktı. Ama tüm bunlara rağmen çok rahat playoff yapacaklarını düşünüyorum, tabi ki videodakine benzer bir olay tekrar başlarına gelmezse. Ne Okafor ne Ariza'nın bir önemi olurdu eğer Chris Paul'un durumu görüntüdeki kadar ciddi olsaydı. Kara kara düşünmeye başlamışlardı bile. Neyse ki oyuna döndü Paul. Artık Monty Williams kurban mı keser, sadaka mı verir orasını bilemem...

3 FARKLI FIKIR:

Marco Paşa dedi ki...

Cp3 aldığı darbeleri abartmaya başladı. Bu sakatlığı için konuşmuyor genel olarak bahsediyorum. O anın adrenaliyle de bu hale bürünüyor olabilir ama korkuyoruz be çocuk yapma :)

Marco Paşa dedi ki...

Cp3 aldığı darbeleri abartmaya başladı. Bu sakatlığı için konuşmuyor genel olarak bahsediyorum. O anın adrenaliyle de bu hale bürünüyor olabilir ama korkuyoruz be çocuk yapma :)

enver paşa dedi ki...

marco paşa sakin ol geçti