BIY AD

31 Ocak 2011 Pazartesi

Sakin Olun Ağalar


Link

Yukarıdaki video dün akşam oynanan Heat-Thunder maçına ait. Bosh'ın Harden'a yaptığı faul üzerine Durant ve Bosh ikilisi tartışmaya başlıyor ve karşılıklı teknik faul alıyor. Yakın zamanda hayli olay gördüğümüz için bu tartışmadan kavga çıkmayacağını rahatlıkla sezebiliyoruz. Zaten konumuz da o değil, Durant'in maç sonunda Bosh hakkında söyledikleri. Genç yıldız, Bosh için "Ligin kofti sertlerinden, ben oraya takım arkadaşımla konuşmaya gittiğimde olaya müdahil oldu, kendi sahamda bana bu şekilde davranmasına izin veremezdim." gibisinden açıklamalar yaptı.

Durant'in arkası dönükken Bosh'ın konuştuğu ve tartışmayı başlattığı videoda görünüyor ama açıkçası biraz ağır buldum Durant'in söylediklerini. Muhtemelen mağlubiyetin verdiği sinirle yaptı bu konuşmayı. Olayın üzerinden biraz zaman geçip sakinleştikten sonra konuşsaydı daha sağlıklı olurdu sanki. Sonuçta Bosh'ın bu zamana kadar kimseye efelendiğini veya tartışma ortamı yaratmaya çalıştığını hatırlamıyorum. Bu arada ikiliyi yan yana görünce bir şey dikkatimi çekti. Resmi kaynaklara göre bu iki oyuncunun boyu arasında 5 santim fark olması gerekiyor ama o kadar da yok gibi.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Valla wikipediada öyle demiyor:D Durant 2.06, Bosh 2.08'miş

Adsız dedi ki...

sanırım durant iyi bi takıma geldikten sonra efelenmeye başladığını, bu yüzden yaptığını kofti bulduğunu söylemiş. demek istediğim daha önce böyle dayılanmadığının o da farkında.

Adsız dedi ki...

durant sakinleşmiş ve twitterdan bosh'a "I will drink ur bath water too" yazmış. sorun çözülmüş yani.

Adsız dedi ki...

Kofti sert demek biraz bosh'a iltifat etmek gibi olmuş!! sert mert diil, içeri yükelemenden orta mesafe şut atan, pota altı sertliğinden kaçan, savunma desen zaten yerlerde...

sedath dedi ki...

Durant'in artık bir üst sınıfa geçme vakti geldi. Yetenekleri ve oyunu okuma becerisi bu seviye için yeterli ancak liderlik ve takımını ateşleme becerisi için bence olumlu bir gelişme. Şampiyon olabilmek ya da şampiyonluk için adı geçen takımlar arasında bulunmak için bunları yapması gerek. MJ, son 3 yılda evrim geçiren Kobe, bu sınıfa verilebilecek en iyi örnekler. Eğer bu kategoride anılmak ve efsane olmak istiyorsa bu tür davranışlar makul karşılanabilir. Lebron,Wade,Pierce gibi olan oyuncularlamı şampiyon olmak istiyor yoksa MJ, Kobe(ikinci dönem) gibimi olmak istiyor. Takımı, şehri ve yaşı efsaneleşmesi için gayet müsait. Söyeldiği şey çok önemli lütfen biraz dikkat. 'Kendi sahamda bana bu şekilde davranmasına izin veremezdim'. Konuyu çok dağıttım farkındayım, sonuç olarak davranışını ve maç sonrası yorumunu olumlu buldum.

Era dedi ki...

Cok amatorler.. ikisi de.. Simdi rodman'dan , barkley'den payton'dan ders alsinlar diyecem de onlar kalmadi. Bir boston macinda Garnett'i iyi izlesinler diyelim bari :D