BIY AD

4 Şubat 2011 Cuma

Cavs Geri Sayımı - 2

Artık duymayanınız yoktur. Cavs kaybetme serisini 22'ye çıkarmayı başardı ve rekora iyice yaklaştı. Bilgi için tık. Bugün de Memphis'e karşı yenilgi için çıkacaklar maça. Başarırlarsa egale ediyorlar rekoru. Normal şartlar altında Gasol-Randolph-Gay üçlüsü çıksa sadece maça, yine yenmeleri lazım Cavs'i. Ayrıca Memphis 23 ile en çok üst üste yenilen takım olduğu için bir sezonda, bu rekora Cavs'i de katmak isteyecektir. Eh bunun üzerine Cavs'in rekor aşkını da katıyoruz, 23'e varmak üzereyiz diyebiliriz herhalde. En azından şurası kesin onu biliyorum, bu iki takım ucunda kupa olan 100 maç yapsalar şu anda 99'unu Grizzlies kazanır.

Eğer evde olursam Dallas-Boston'tan arta kalan zamanlarda bakacağım maç bu olacak. Diğer maçlardan çok daha önemli zira. Tarihe tanıklık etme ihtimalimiz bir hayli yüksek. Haydi hayal kırıklığına uğratma bizi Cavs, bunu başarabilirsiniz. Bizler inandık siz de inanın.

4 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

o değil de cavs taraftarı lebron'dan 7 senede kurulan şu takımda kalmasını nasıl beklediler anlamıyorum. başka bi oyuncu olsa -misal kobe- takas edin beni diye sabah akşam ağlardı ama ben lebron'un bir kere bile takas edin beni dediğini duymadım, belki ben kaçırmışımdır. gıcık oluyorum lebron'a ama büyük oyuncu vesselam.

ABM dedi ki...

Lebron dediğiniz yerde Kobe dememeye başladığınızda gerçekten sizleri dikkate alıp cevap yazacağım.Üstüne yazılar yazılmasına rağmen daha Cavs-Lebron konusundasınız.Aynı zırvalıkları tekrar edip duruyorsunuz.

Neyse, Cavs bence aradan bir süpriz çıkarır demek için içeri gelmiştim.

Adsız dedi ki...

bir kere bile takas edin demedi ama şu anda miami heat'te oynuyor? böylesi daha mı tutarlı? yoksa boşuna letraitor, lequitter mı diyorlar?

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Kobe'yi ne karıştırıyon hay arkadaş ya!

Kobe kaçıncı yılında takas istedi onu bi öğren de gel.

Adam sabah akşam ağlardı diyo ya , yok böyle bir şey.