BIY AD

5 Şubat 2011 Cumartesi

Son All-Star Kevin Love

Merakla beklenen, son All-Star belli oldu ve Stern, Kevin Love'ı bu onura layık gördü. Böylece herkesin ağız birliğiyle All-Star'da görmek istediği Love'ı izleyeceğiz Los Angeles'ta. Diğer güçlü adaylardan Nash veya Aldridge seçilse, yine Love'a yazık olacaktı çünkü defalarca kez yazdım. Rodman'dan beri 15 ribaundun üstüne çıkan ikinci oyuncu oldu kendisi. Üstelik Ben Wallace gibi tek yönlü de değil. Ayıp olurdu 35 maçtır üst üste double double yapan bir oyuncunun alınmaması. Evet belki oyun ve spektakülerlik bakımından All-Star'ların neredeyse hepsinin gerisinde, belki takımı rezalet ama istatistikleriyle bu açığını kapıyor bence. All-Star'da da double-double serisine devam eder mi? Ne dersiniz?

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Love Ben Wallace'ın çeyreği kadar savunma yaparsa anca çift yönlü olur. Ben Wallace en yüksek seviyede savunma yapıp maç başına aşağı yukarı 10 sayıda atıyordu o rebound ortalamarını yakalarken.

Adsız dedi ki...

bireysel istatistikleri o kadar iyi ki, takım derecesini bile önemsiz hale getiriyor. lamarcus aldridge'nin allstar olmasını çok isterdim ama bu sene kevin love bu ortalamalarla alınmasa ayıp olurdu.

Unknown dedi ki...

Arkadas Love in sayi ortlamasina bakta oyle konus cift yonlu olup olmadigini..

Era dedi ki...

Cok begendigim, keyfile izledigim bir oyuncu, ama minesota'da o istatistikleri yapmak kolaydir. Love gibi gencleri Playofflar'da gormek isteriz.

Murat Avcı dedi ki...

Hak edene gitti.

Adsız dedi ki...

milli takımına sırtını dönmeyen adamı seçtiler.