BIY AD

2 Şubat 2011 Çarşamba

Yanar Döner LeBron

Bildiğiniz gibi dün gece LeBron eski takımına karşı bu seneki 3. maçına çıktı ve bu karşılaşmadan da galip gelmeyi başardı. Artık eski takımını yeniden gördüğü için duyguları mı depreşti yoksa Cavaliers'ın rekoru kırma eşiğine gelmesine mi üzüldü bilinmez, tuhaf açıklamalar yapmış LeBron. "Cavaliers’ın iyi bir sezon geçirip geçirmediği beni çok alakadar etmiyor. Kariyerim için doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Eski takım arkadaşlarım ve takımım hakkında kötü bir şey söylemedim. Organizasyon ve taraftarlar için en iyisini umuyorum çünkü orada müthiş yıllar geçirdim." demiş kendisi. Etrafındaki kankalarından, menajerinden falan tavsiye ve taktik almış belli ki. Ama keşke bunu taa en baştan yapsa, ok yaydan çıktıktan sonra değil.

Hani iki yüzlülük olur da bu kadar mı olur. Çok değil bir ay önce karma marma birşeyler geveleyen bendim sanki. Bu nasıl bir pişkinliktir ki şimdi "Kötü herhangi bir söz söylemedim" diyebiliyorsun. Bu seviyeye gelmiş isimlerin fevri çıkışlar yapmaması, sakinliğini koruması gerektiğini düşünenlerdenim. Aksi olunca böyle komik duruma düşüyorlar işte. Önce ortada hiçbir şey yokken eski takımını iğnele sonra da tutup insanların senin iyi niyet çağrılarına inanmasını bekle. Bu potansiyele, bu basketbol yeteneğine bu karakter... Üzücü.

7 FARKLI FIKIR:

...S.f.R... dedi ki...

Bu adam agzıyla kuş ta tutsa yaranamayacak kimseye ya iyi konuşuyor suç kötü konuşuyor suç.

calvin dedi ki...

@sfr yarancak şeyler söylemiyor zaten. iki yüzlülük yapıyor. bunları yapmaması lazım tabi lebronun ama kariyerinin en iyi dönemine yavaş yavaş giriyor. kobe de olgunluk dönemine 9-10 yıl geçirdikten sonra girmişti. ben lebronda da aynısı olacağını düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

@soner

"Ortada hiçbir şey yokken eski takımını iğnele ..."

Ortada nasıl hiçbir şey yoktu onu anlayamadım, LeBron'dan nefret ederim şahsen, ancak Heat'e gitme kararını aldıktan sonra Cleveland lıların tavrını hepimiz gördük. Yakılan formalar, Liar King'den Traitor'a kadar edilen laflar ve tabi ki Dan Gilbert'ın söylediklerini niye hiçten sayıyorsun? Asıl hainliği yapan LeBron geçmişteki başarılarını unutan ve ona karşı cephe alan Cleveland taraftarlarıdır. LeBron'un karma geyiği de bu hainliğe bir cevap niteliğindedir.

Adsız dedi ki...

"Bu potansiyele, bu basketbol yeteneğine bu karakter... Üzücü. "

ESKENES dedi ki...

İlk adsız, Cavaliers taraftarının yaptığını doğru bulmuyorum elbette. Ama LeBron karma açıklamalarını o olaylardan yaklaşık 1 ay sonra ve sular durulmuşken yaptı. Yani o dönemde ortada gerçekten hiçbir şey yoktu.

Adsız dedi ki...

ya ya ya şa şa şa lakers lakers çok yaşa

Adsız dedi ki...

yorumda bu kadar saçmalanır