BIY AD

5 Şubat 2011 Cumartesi

Yürekler Ağıza Geldi


Link

Dün gece Mavs-Celtics ve Cavs-Grizzlies izledim dediğim gibi. Ancak diğer maçların skorlarını da takip ederken Clippers'ın son çeyrekte Hawks'u 15-20 sayı geriden gelip 1 sayı öne geçtiğini gördüm. Son saniyelerini açayım dedim. Açtığım gibi bu olay gerçekleşti. Griffin'in yaptığı sert faul ile iki oyuncu da yere ters düştüler ve 1-2 dakika boyunca kalkamadılar. Zaten pozisyonda da sportmenlik dışı faul çalındı. Kesinlikle haklı bir düdük ama şunu sevmiyorum. Hakemler Horford 2-3 dakika sonunda yerden kalkıp sekerek yürümeye başladıktan sonra kararı sportmenlik dışı faule çevirdiler normalden. Şunu baştan çalsanıza yahu, o kadar açık bir karar ki yani illa oyuncunun nasıl kalktığına bakmanız mı lazım? Evet belki Griffin'in amacı Horford'ı engellemek ama top ile neredeyse hiç alakası yok. Griffin'in kolejde ve NBA'de bugüne kadar sergilediği karakter ile bu tarz birşeyi bilerek, can yakmaya önelik yapmayacağını biliyoruz. Ama en çok kendisi bilmeli bu hareketin ne kadar tehlikeli olduğunu. Düşünsenize bildiğimiz hayvani Griffin smaçlarından birinde, bir savunma oyuncusu bunu yapsa ve Griffin ters düşüp bir sakatlık geçirse? Neler neler sıralardık o oyuncuya... Ama dediğim gibi Griffin yere düştüğünde bile ellerini uzatmış bir şekilde kalıp vücut diliyle "Ne yaptım ben" diyor. İki oyuncu da olayı ucuz atlattı neyse ki. Özellikle de Horford... O halde kalkıp 2'de 2 serbest atış sokarak maçı kazandırdı takımına. Maçın özeti için tık.

2 FARKLI FIKIR:

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

hakikaten ne kötü düşmüş horford yaw :(

Adsız dedi ki...

o sırada görüntüleri izliyor hakemler