BIY AD

2 Şubat 2011 Çarşamba

Tahminleri Alalım - 5

CEVAP: Biraz zor soruydu ve açıkçası cevabı ben de tahmin yürüterek bulamazdım muhtemelen. Marco Belinelli ve Korver cevapları güzel seçimlerdi esasında ama sorumuzun cevabı James Jones. Tahmin ederek veya fikir yürüterek cevabı bilen arkadaşları tebrik ediyor, araştırarak bulan arkadaşlara ise aşk olsun diyoruz.

Aslında soracağımız sorunun cevabını NBA istatistik sitelerini etkin kullananlar, saniyeler içinde bulabilir. Ama maksat akşamınızı eğlenceli kılmak. Bu sebeple araştırma yapmadan, biraz zihninizi yormanızı, biraz da tahmin yeteneğinizi konuşturmanızı isteyeceğiz.

Efendim soruya geçecek olursak; Ligde şimdiye kadar bulduğu 100 küsur isabetli şuttan istisnasız hepsini asist üzerinden bulan yalnızca tek bir oyuncu var. Yani bu oyuncunun bütün sayıları başkalarının asistiyle gelmiş. Bu ismi tahmin etmenizi istiyoruz.

50 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

Shaq?

Adsız dedi ki...

griffin?

Rendell dedi ki...

ben wallace

Adsız dedi ki...

sallıyorum

tyson chandler

libertyfighter dedi ki...

Griffin?

Adsız dedi ki...

ben wallace

siriusjames dedi ki...

Shaq geldi aklıma benim de. Ömer Aşık 100 küsür isabetli şut atmış olsa onu söylerdim ama 100 olmamıştır onun da :) Yine de Chandler ve Okafor da olabilir diye açık kapı bırakayım ama Shaq olduğunu düşünüyorum.

Alican Dikici dedi ki...

Asist yazılması için hücum rib + basket yapmamış olması gerektiğini varsayıyorum. Diğer tahminlerin hiçbiri olamaz o halde. İlginç bir denemede bulunacağım, Gary Neal?

Adsız dedi ki...

perdeden çıkıp richard hamilton diyorum

Emre Erdogan dedi ki...

Çaylak yada 1 yıldır Nba'de oynayan bir şutör olacağını düşünüyorum. Çok zorlama ama Marcus Thornton yada Anthony Morrow?

Adsız dedi ki...

matt barnes. nba2k11 sağolsun.

karamazov dedi ki...

çok feci sallıyorum ve belinelli diyorum.

Adsız dedi ki...

100 küsür diyormuş. direk yüz sanıp atladım ya.

Adsız dedi ki...

Skaq olmalı. Hem şut atma gibi yönü yok hem takımı ligin en fazla asist yapan takımı

calvin dedi ki...

bu sefer ki gerçekten zorlayıcı. hem uzun olması çok zor çünkü hücum ribaundu artı basket ihtimali çok fazla. ayrıca shaq diyen arkadaşlar hala birebirden sayı bulabiliyor. bence de bir şutör olmalı. nashin deron williamsın chris paulün yanında düşünüyorum da maç başına yaklaşık 2 basket atıcak adam. spurs celtics gibi topu iyi çeviren asist rakamı yüksek takımlardan da olabilir ama.

bellinelli diyorum ben.

Adsız dedi ki...

James Jones

Adsız dedi ki...

ben wallace

Adsız dedi ki...

chris andersen diyesim var
adım eyüp

buzzer beater dedi ki...

james jones diyorum umarın doğrudur

Adsız dedi ki...

jj redick

Hakan Caglak dedi ki...

oyunbozanlık gibi olacak ama james jones diyorum, heat-thunder maçını izlemiş biri olarak

ZaYTeK dedi ki...

Marcin Gortat sallıyasım geldi :D

Onur dedi ki...

hakeem warrick

siriusjames dedi ki...

Spot-up shooter da olabilir aslında, o yüzden Bonner'ı da ekliyorum her ne kadar Spurs maçı izlemememe ve oyununu çok da fazla bilmememe rağmen. Korver da olabilir belki perdeden çıktığı oyunlarıyla.

Ender dedi ki...

bu oyuncu hem rebound özürlü olacak hem penetre özürlü olacak. yoksa adam rebound alıp sayı illa ki yapmıştır. böyle bir oyuncu da benim aklıma gelmiyor şahsen. pivot olma ihtimali yok bence.

Adsız dedi ki...

Ersan ilyasova olabilir zira şutunu yaratamıyor statik şutör:)))

Ihsahn dedi ki...

Ben de Eric Dampier diye sallayacaktım ama yorumlardan sonra vazgeçtim. Bu oyuncu düz üçlükçü herhalde. Marco Belinelli olabilir.

DaveJones dedi ki...

Nick Young

Zetanist dedi ki...

anthony morrow

Unknown dedi ki...

kyle korver diye sallamak istiyorum

Adsız dedi ki...

james jones

...S.f.R... dedi ki...

Kesinlikle Ben Wallace :))

kalabay dedi ki...

peja

Unknown dedi ki...

belinelli

Adsız dedi ki...

eline geleni sallayan nick young olsa gerek ilk aklıma gelen ise ray allen reis

dunno dedi ki...

korver

Adsız dedi ki...

ryan anderson

drycold dedi ki...

Z. Ilgauskas

Emre dedi ki...

Howard diyesim geldi :)

Adsız dedi ki...

Shaq diyenleri anlayamadım, hücum ribaundu alıp sayıya çevirme ihtimalini hiç mi düşünemediniz?

de la gurban dedi ki...

gortat aklıma gelen ilk isim. ama soru zor, centerlardan biri olma ihtimali çok yüksek.

Nashty dedi ki...

james jones..

Unknown dedi ki...

kyle korver,james jones ya da carlos arroyo olabilir.

Unknown dedi ki...

hakim warrick

glove dedi ki...

Korver olabilir. Paso screenden çıkıp şut atıyor, hücum rebound'u aldığıda yok, kendi şutunu da pek yaratamaz 1e1 oyunda.

answer dedi ki...

JJ Redick olabilirmi?

Unknown dedi ki...

kesinlikle bi center yada bi pf değil. ya şutör bi sf dir yada sg. boşa kaçıp şut sallayan, içeri penetre etmeyen biri olması lazım. barnes smaç basmaya giriyodu içeri. benimde korver diyesim var...

Penny dedi ki...

James Jones

Adsız dedi ki...

jerry stackhouse

Pervasız Gömlek dedi ki...

edddi house diyesim var lebron sayı atılan bir hücumda pas verdiyse dahi asisti ona yazıyorlar bu da eddie house penetre etse evden gelse bile sayıyı asist üzerinden attığını gösterir.