BIY AD

4 Şubat 2011 Cuma

All-Star Yedekleri Resmen Açıklandı

Evet efendim, yedeklerin resmi listesi de açıklandı. Geriye yalnızca Yao'nun yerine David Stern'ün seçeceği oyuncu kaldı, o da birkaç güne belli olur. Yedeklerle ilgili şahsi şikayetlerimi aşağıda belirttim. Blogdaki diğer arkadaşlar da yazıya ekleyecekler kendi fikirlerini. Siz de yorum kısmında görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.

Batı:
Tim Duncan
Pau Gasol
Rusell Westbrook
Blake Griffin
Manu Ginobili
Dirk Nowitzki
Deron Williams

Doğu:
Ray Allen
Paul Pierce
Rajon Rondo
Kevin Garnett
Chris Bosh
Joe Johnson
Al Horford

Yedek Değerlendirmeleri:

- All-Star yedekleri yazımdan da göreceğiniz üzere, benim pek fazla itirazım yok bu seçimlere. Duncan evet, kesinlikle eski Duncan değil, geçmişi için verilmiş bir All-Star. Bence Love daha çok hakediyordu güme gitti. Çünkü Stern, Yao yerine onu değil, Nash'i düşünüyormuş. Ben Westbrook için pek pozitif düşünmesem de kesinlikle bu seçime bir itirazım yok. Doğu'ya geldiğimizde Joe Johnson dikkat çekiyor. Eğer son 1 aydaki performanslara bakılacak idiyse, Aldridge kesinlikle Batı'da yer almalıydı. Yok eğer sadece son ay önemli değilse, niye JoJo seçildi? Aslında Boozer, JoJo ve Josh Smith bana göre çok yakınlardı, skandal olarak nitelediğim bir karar değil yani esasında ama ben Boozer'ı koyardım... /Can

- Önce doğudan başlayalım. Semih’e yazık olmuş gibi, o da kaynayabilirmiş arada. Şaka bir yana Pistons’tan sonra ilk defa aynı takımdan dört ismin yer aldığı bir All-Star izleyeceğiz, tuhaf olacak biraz bu yönden. Şikayetçi değilim, hepsi hak etti, ama içlerinden biri sanki biraz daha fazla... Sakatlığında doğu birincisi takımının 7 maçta 3 yenilgi aldığı Rondo’yu kastediyorum. Bazen asist rakamları istatistikçiler tarafından destekleniyor, bazen boş şutları sokamıyor ama takımının şu pozisyona erişmesindeki en büyük katkı ona ait. Şikayetçi değilim hepsi hak etti, ama kabul edelim ki doğuda da pek takım yoktu. Hani şu adamlardan birini çıkarıp kimi alacağız deseniz aklıma bir isim gelir, Carlos Boozer. Sakatlıktan kurtulduğundan beri gösterdiği performansla All-Star’ı sonuna kadar hak etti. Ama onu almak için de çıkartacağım adam Celtics’lilerden biri olmaz, Horford olurdu. Sahi Horford neye dayanılarak alındı, anlayabilen varsa beri gelsin. İlle Atlanta’dan birini alacaksanız buyurun size Josh Smith... Takıma daha mı az katkı veriyor veya All-Star’a daha mı az yakışacaktı? İstatistikleri biraz düşük Horford’dan o kadar. Yanlış anlaşılmasın Horford’ın sezon boyunca yaptıklarını asla küçümsemiyorum ama demek istediğim, ondan önce seçilecek isimler vardı. Velhasıl doğuda seçilmesinden memnun olmadığım yegane isim Horford’dı ve onun yerine de Boozer’ın alınmasını isterdim.

An itibariyle Stern, Yao’nun yerine oyuncu seçmedi ve o kontenjan için birçok aday öne çıkıyor. Her ne kadar istatistiklerini göründüğünden biraz daha değersiz bulsam da gönlüm Love’dan yana. İstatistiklerini neden çok değerli bulmadığıma başka bir yazıda değinirim ancak Love genel performansı ve istikrarıyla All-Star olmayı hak ediyor benim nazarımda. Seçilmesine imkan olmadığını düşündüğüm ve kıyaslama yapmamız kolay olduğu için itirazımı hemen yapayım... Anlıyorum Spurs’ü tek oyuncuyla geçiştirmek istenmedi ve Duncan cidden çok büyük bir isim ama sanki onun yerine Parker daha bir hak ediyordu. Takımın ligin en iyi galibiyet yüzdesine sahip olmasındaki en büyük etken nedir? Hızlı tempo. Bu tempoyu maçın genelinde kim ayarlıyor peki? Nadiren Manu, sıklıkla Parker. Takımın bu gidişinde oyuncu bazında en önemli ismin zaten Parker olduğunu düşünüyorum ama onu seçmeyecektiyseniz bari Love, Aldridge, Randolph, hatta Nash’i seçseydiniz. Adam bu sene ortalama 30 dakika süre alamadı ve oynadığı süreçte de gerçekten All-Star’lık bir oyun ortaya koyamadı. Hani doğudaki gibi yerine seçilecek oyuncu bulamasanız neyse ama yukarıda yazdığım oyunculardan biri hariç hepsine yazık oldu. / Soner

4 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

all star yorumun da bile KG'ye giydirmişsin, pes doğrusu...

the_answer_76 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

atlanta doğunun 4 büyük takımının hemen yanında süprizlere açık bi takım olarak dikiliyor. çok başarılı bi sezon geçirdiler. belki daha fazla haketmiyor ama ben de josh smith yerine onu seçerdim.
tabi başka başarılı sezon geçiren chicagoda rosela beraber boozerın olmaması çok saçma ama muhtemelen rose çok tek başına kazandı o maçları. ondan dolayı öyle düşünmüşlerdir.

benim duncan tercihi hoşuma gitmedi ama karşı çıkmak haddimize değil büyük ustaya.

Bitcoin Türk dedi ki...

Manu ve Deron dışında olması gerektiği gibi kadrolar.
Josh Smith ve Kevin Love'ı aradı gözler.