BIY AD

7 Mart 2011 Pazartesi

Ne Yapsak Olmuyor!

Bulls'a karşı son 5 saniyede iki maç kazandıracak şutu kaçıran Miami, maçı kaybetmekten kurtulamadı. Basın toplantısında:
LeBron - Abi yine son şutu atamadığıma inanamıyorum
Wade - Offf ben de kaçırdım oğlum ya

Ciddiyetle yaklaşırsak; Wade'den hafif Türk sporcusu mantığında bir açıklama gelmiş Bulls yenilgisinden sonra: "Herkesin istediği oluyor, kaybediyoruz." Stres bir şekilde oyunlarını da etkilemeye başladı. Bu konuda bir değerlendirme yazısı yazmıştım daha yeni... 16'da 1 oldular maçın son 10 saniyesinde, kaderi değiştirecek şutlarda. 16'da 1 ya. Oldukları yerde dümdüz şuta kalksalar fazla zorlamadan etmeden, 16'da 4 falan atarlar yani... Durum hiç de iyi değil. Bu krizden Godfather çıkarsın takımı, zaten en başından beri Spoelstra'yı istemiyordum bu takımın başında. Üst üste alınan yenilgiler hem kanıtlıyor gibi bu işin olmayacağını, hem de bahane oluyor Riley'nin gelmesi için. Israrla "Gelmeyeceğim" demişti Riley ama bakalım bekliyoruz...

Edit: Ayrıca Spoelstra bu geceki maçtan sonra, soyunma odasında bazı oyuncuların ağladığını söylemiş basına. Bence pek de paylaşılması gereken bir detay değil ama bunun içeride kalması daha doğru olurdu sanki. Ayrıca Bosh da ağlayanlardan biri olmadığını ancak kendisini çok zor tuttuğunu belirtmiş. Yukarıda stres yazmıştım, gerçekten baya bir ele geçirmiş stres oyuncuları...

10 FARKLI FIKIR:

mucho dedi ki...

Bu saatten sonra imkansız bence. Tarih 2011i göstermeden gelecekti, o tren kaçtı bana kalırsa...

Ender dedi ki...

ne bekliyorlar ki. heat'in bu sene şampiyon olması lig başında da çok zordu, şimdi de zor. hatta 1 ay öncesine kadar, bu kadar başarılı olmaları bile surprizdi. bi ara sağlam bir galibiyet serisi yapmışlardı ki, asıl şaşırtıcı olan o seridir bence. 2.5 superstarın yarım sezonda kaynaşmasına inanmak, hatta komple bir takım olduklarını düşünmek pollyannacılıktan da öte bir durum. fakat 2 seneye kadar celtics ve lakers'ın da zayıflamasıyla heat mutlak favori olacaktır. okc, nyk falan tutunamaz karşılarında.

Adsız dedi ki...

18'de 1 diye geciyor bazi yerlerde....Bu arada son hucum nasil bir saldim cayira mevlam kayira seklinde cizilmis, yani koca NBA kocu son hücum molasinda Lebroncan al topu yardir potaya seklinde mi veriyor taktigi

Adsız dedi ki...

Bosh nasıl ağlamaz ya duygulanmamışmı ömer ayağına atlamadı diye:)

İsmet dedi ki...

Ben diyorum kobeyide alırlarsa belki bir winner oyuncuya sahip olurlar maç sonları iyi geçer

Adsız dedi ki...

bu fotodan çok ekmek çıkartırım ben teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bence maç sonu toplarını Lebron kullanmalı.Ne wade'in ne de Bosh'un son topları kullanacak yeterliliği var.

Adsız dedi ki...

Asıl lebron en son kullanmalı lebron çok iyi bir oyuncu ama clutch özelliği wade bosh a göre daha kötü kesinlikle bir winner değil... ben olsam wade de ısrar ederdim

Adsız dedi ki...

son adsız evet lebron kullanmalı ve kullanıyor da.
son 6 heat maçının 4ünde potential gamewinner denedi ve hepsinide kaçırdı.
bazı forumlarda bununla alakalı geniş araştırmalar var,lebron un bu yaptığı bir nba rekoru.

Adsız dedi ki...

bence spo suçlanacak son isim.