BIY AD

8 Mart 2011 Salı

Genişleme Pakedi

Efendim, malumunuz ziyaretçi sayısıyla orantılı olarak bizim de sorumluluklarımız arttırıyor. Sizlerin memnuniyeti için ve daha iyi hizmet verebilmek adına bünyemize, çalışmaya istekli, NBA ilgisi ve bilgisi olan, her gün 2-3 haber girip bu haberleri yorumlayabilecek, en önemlisi bloga vakit ayırabileceğini düşünen ve blogu benimseyeceğine inanan genç cevherler arıyoruz. Genç cevher dediğime bakmayın her yaştan insanlara kapımız açık. Bilgi ve yeteneğine güvenen arkadaşların yan tarafta bulunan iletişim mail adresimize, küçük bir haberin yanında kendi yorumlarını içeren mail göndermelerini rica ediyoruz. Haber sitesi değil, yorum sitesi olduğumuzdan dolayı, yollayacağınız mailde yapacağınız yorumu ön planda tutmanız naçizane tavsiyem.

10 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

çok iyi fikir :)aman kaliteyi korumaya dikkat

Adsız dedi ki...

Bir elin nesi var 2 elin sesi var fotomaç tarzı nba haberlerinden bıkan basket severler için Konyalıportlandlılar bir sığınak gibi
Daha çok yorum.... Sanırım tadına doyulmaz Bide şu bloger yasağı kalksa...

Skywalker

Adsız dedi ki...

dur bakalım ben bi yolliyim çok yazmak istiyordum burada bi ara yine almıştınız adam kaçırmıştım inş bu sefer girerim en kısa zamanda yollıyacağım yazımı.

lostlife dedi ki...

bende düzenli olarak nba takip ediyorum ancak daha önceki yardım talebinde ingilizce düzeyimin problem olacağını düşündüğüm için başvurmaktan kaçınmıştım bu kez bende şansımı denemeyi düşünüyorum hadi hayırlısı.

Özak dedi ki...

Sizin kadar zaman ayırabileceğime güvensem hemen şu dakika başvururdum ama ne yazık ki yeterli vaktim yok :(

Adsız dedi ki...

düzenli takip ettiğim blogların başında geldiği halde çoğu post'a yorum bile yapmayan bir adam olarak blog'u canlı tutma çabanızı saygıyla izliyorum. siz devam edin biz gene takipteyiz.

Adsız dedi ki...

o değilde blogun ismi çok uzun yau. kısaltılması mümkün mü acaba? konport falan olsa .

Bitcoin Türk dedi ki...

Türkçe bilen birilerini alırsınız umarım.

Adsız dedi ki...

@adsız 05:13

adam hersiteye gireceğinde sitenin adını yazarak giriyor herhalde:D

Adsız dedi ki...

öss döneminde olmasaydım seve seve şansımı denerdim ama bi başka bahara.