BIY AD

7 Mart 2011 Pazartesi

Tahminleri Alalım - 8 (Cevabı Verildi)

1991-92 sezonunda Kevin Willis 12 kere 20-20 istatistiklerine ulaşmış ve rekoru elinde bulunduruyor. Hemen arkasında Charles Barkley'nin 11 maçlık bir sezonu ve Kevin Love'ın yine 11 maçla devam eden bu sezonu var. Ve muhtemelen Kevin Love, Willis'in rekorunu yakın zamanda tarihe gömecek.

Bugüne de bir istatistik sorusu sıkıştırmayı düşündük. Sorumuz şöyle:
1986'dan günümüze, bir sezonu en çok maçta 20-20 (sayı,ribaund veya asist kategorilerinde) istatistikleriyle tamamlayan oyuncu kim?

33 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

karl malone ?

Adsız dedi ki...

SHAQUİLLE O'NEAL tabi ki

DaveJones dedi ki...

Moses Malone diyip serbest dalış yapalım.

Adsız dedi ki...

Charles Barkley..

Rukawa dedi ki...

Olajuwon ve Rodman geldi aklıma

Rukawa dedi ki...

Bu arada 86 öncesi Chamberlain diyorum :)

Alber dedi ki...

Jason Kidd
hem rebaund hem asistle yapma potansiyeli war en azndan

Gökmen dedi ki...

Hakeem Olajuwon?

TracyTr dedi ki...

Chris Webber

RAPLiNE dedi ki...

su siralar kevin love :D

ronaypekgoz dedi ki...

Hakeem Olajuwon veya Karl Malone

calvin dedi ki...

moses malone ne zaman bıraktı bilmiyorum ama oynuyosa odur bence.

olajuwon ve karl malone ise olabilicek tercihler.

Adsız dedi ki...

@alper

kendini çakal sanıyor bu. jason kidd 10 kere 20-20 yapmışsa ben bu siteye bi daha girmem. 10 dediğime bakmayın garanti olsun diye dedim. 5 kere bile yapmışsa helal olsun.

Okan dedi ki...

kidd'in kariyer reb rekoru 19 onu eleyin zaten shaq diyorum ben

metinalifeyyaz dedi ki...

pis sallıyorum zach randolph

CManiac dedi ki...

Shaq derdim, ama pek de yaklaşamamışım. Bu arada Love en çok 10 maça kırar herhalde rekoru

Unknown dedi ki...

Shaquille O'Neal yani.

Adsız dedi ki...

Dwayt Howart

Xscape dedi ki...

Dwight Howard

altiparmakli dedi ki...

Shaq

Adsız dedi ki...

D. Howard?

Numan dedi ki...

Kidd için asisti düşünmüş arkadaş ama ben de sanmıyorum onun olacağını.

86 dendiğine göre 87. veya 88. sezonda yapılmış olabilir. Ona göre tahmin yapalım :)

Adsız dedi ki...

kevin love bu sezon 11 kere 20-20 yaptığına göre, kevin love olabilir.

Adsız dedi ki...

yapan kişi 12 kez yapmış.love en azından egale eder gibi:)

Adsız dedi ki...

kevin willis mi acaba?

orsevrim dedi ki...

kevin willis'i görünce benim de greg ostertag diyesim geldi nedense..

bi de acaba sayı-ribaund-asist dışında herhangi bir kategoride '20+' yapılmış mı diye de düşündürdü sorunun sorulma şekli?

murtaza dedi ki...

olowakandi diyorum

Rukawa dedi ki...

@ Orsevrim
17 blok Elmore Smith
11 top çalma Larry Kennon ve Kendall Gill bir de Iverson zannedersem

LexLuthor dedi ki...

Stockton'ın çok fazla 20 sayı yapan biri olmadığını düşündüğümden cevap olarak Charles Barkley diyorum.

alimer dedi ki...

kevin willis- 12
charles barkley- 11

Alper dedi ki...

@LexLuthor,

Bence cevap John Stockton, o kjadar çok 20+ assistini hatırlıyorum ki..
Sayı olarak da 20'yi geçtiği maçlar oldu..
Magic Johnson da ona yetişebilir bu konuda.

CManiac dedi ki...

20+ sayı, 20+ asist'de liderler 3'er defa ile Stockton ve Magic Johnson

Adsız dedi ki...

shaq reyiz