BIY AD

7 Mart 2011 Pazartesi

Messina Nets'e?


Öncelikle birkaç gündür aranızda değildim onun için özür diliyorum. Blogger'a gelen yasaktan sonra bilgisayar özürlü bir insan olarak dns değiştirme işlemini bir türlü becerememiştim. Sağolsun Can abinin yardımıyla bugün halettim ve geri döndüm bloga.

Özür faslını hemen geçip konumuza dönelim. Prokhorov'un takımı satın almasından sonra her alanda hakkında dedikodular çıkan Nets'in adı bu sefer de Avrupa'nın en iyi antrenörlerinden biri olan Ettore Messina ile anılıyor. Ancak işin ilginç tarafı çıkan haberlerde Nets'in Messina'ya yardımcı antrenörlük teklif edeceği yazılmış. Gerçekten oldukça ilginç bir düşünce. Eğer bu durum gerçekleşirse Nets yardımcı antrenörü baş antrenöründen iyi olan ilk takım olur herhalde. İşin şakası bir tarafa ben koç Avery Johnson'u beğenen biri değilim. Kendisinin garip disiplin anlayışları, anlaşılması zor, oyuncuların çoğunun verimini azaltan hücum sistemi bana hiç mi hiç hitap etmiyor. Ancak bu kadar vasat bir kadroyu bir arada tutmak için o disipline ihtiyaç duyuluyor. Ancak Nets'in hedeflerinin büyük olduğu düşünüldüğünde Avery Johnson bu amaçlara hizmet edebilecek bir isim değil. Burada düşünülen Messina'nın 1 sene NBA'e ısınması için yardımcı antrenörlük yapıp ondan sonra başa geçmesi ise anlaşılabilir bir hamle olabilir Nets adına.

Olaya bir de Messina tarafından bakarsak onun da 2. adamlığı kabul edeceğini sanmıyorum. 2 senedir Real Madrid'le istediği seviyeye çıkamadı ancak bu onun benim gözümde Avrupa basketbolunun Mourinho'su olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Karizmasıyla, duruşuyla, oyun bilgisiyle Avrupa'nın en iyi birkaç hocasından biri kesinlikle. Ben Real Madrid'de başarısız geçen günlerin -ne başarısızlık ama, Efes Pilsen'in grubundan top 8'e kaldılar!- daha çok saha dışında yaşananlardan kaynaklandığını düşünüyorum. Avrupa basketboluna yakın olan okuyucularımız hatırlayacaktır Messina'nın Avrupa'nın en iyi guardlarından biri olan Prigioni ile yaşadığı sorunları. Zaten Messina'nın istifa gerekçesi de medyaya "takımdaki oyuncuların kendisine yeterli saygıyı göstermediği" şeklinde yansımıştı. Onun da müthiş bir disiplin anlayışı olduğunu söyleyebiliriz ancak Avery Johnson gibi disiplinin dozunu kaçırmadığını da eklemek gerekiyor. Kendisi bu görevi kabul eder mi bilmiyorum ancak ben bir basketbolsever olarak kendisinin basketbol dehasını NBA'de görmek isterim. Ancak karizmasından hiçbir zaman ödün vermeyen Messina'nın 2. adamlığı kabul edip etmeyeceği konusunda soru işaretlerim var. Zamanında kendisinin ismi -yanlış hatırlamıyorsam- Toronto ile de geçmişti ancak o dedikodular dedikodu olmaktan ileri gidememişti bakalım bu sefer gelecek sezon için Nets'ten teklif alacağı söylenen Messina'yı NBA'de görebilecek miyiz?

5 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

:) tuncay başkan tayyibe inat sağlam bir takım kursa başınada messinayı getirse ne güzel olur..

Recru1t dedi ki...

Bir Avrupalı koçun artık NBA`den head coach olmasının vakti geldi.Messina`nın head coach olması süper olurdu.

Adsız dedi ki...

Spursun bostonun savunmasını beğenenler gerçek yardımlaşmalı savunma görürdü helalinden

Adsız dedi ki...

google un mu dns sini kullanıyorsun kardeş.

Doğuş dedi ki...

4.2.2.2, 4.2.2.3'ü kullanıyorum dedim ya bilgisayar özürlüyüm bilmem öyle google dns falan :)