BIY AD

12 Mart 2011 Cumartesi

Joel Anthony'nin Müthiş Pası


Link

Görüntümüz birkaç gün evvel oynanan Blazers-Heat maçından. Aslında oynandığı gün koyacaktım ama unutmuşum, yeni hatırladım. Heat tam hücum ritmini bulmuş, her pozisyondan sayıyla dönmeye başlamış, hoop Joel Anthony çıkıyor piyasaya. Bu kadar mükemmellik benim oynadığım takıma çok, ben bu düzeni bozarım arkadaş diyor. Babanın kafa artık neredeyse, en son 3 saniye önce bir adamın bulunduğu yere tereddütsüz yollayıveriyor topu. Maç NBA TV'den canlı yayınlanmıştı ve bu pozisyonun ardından Kaan Kural meşhur kahkahasını basarak verilebilecek en güzel tepkiyi vermişti.

5 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

hani başkasının adına utanmak diye birşey vardır ya onu yaşadım yemin ediyorum hani pas özürlü taş elli felanda bu ne abi ilk defa görüyorum böyle birşey.. keşke baksaydım pozisyona kaan kural'ın reaksiyonunu çok merak ettim.

Adsız dedi ki...

Bu pozisyondan 1-2 dakika önce pota altında kendisine top indirmişlerdi. Potaya uzaklığı 1.5-2 metre ve en yakınındaki oyuncuya uzaklığı da 1.5 2 metre iken , yani bomboş pozisyonda potaya sırtını dönüp topu dışarıya çıkarmıştı

Adsız dedi ki...

Beyler adam halüsinasyon görmeüş dalga geçmeyin

Adsız dedi ki...

Bence adamda lag var

Adsız dedi ki...

HAXball da oynauyormus beyler joel