BIY AD

11 Mart 2011 Cuma

Jordan'ın MVP'si Rose


Chicago Bulls formasıyla NBA'e damga vuran, insanların bu oyunu sevmesindeki en önemli etkenlerden biri olan ve şu an Bobcats'te yöneticilik yapan Jordan MVP adayını seçmiş. Kendisinin de formasını giydiği Chicago'nun yıldız oyuncusu Derrick Rose sezonun bu bölümüne kadar gösterilen performanslara göre Jordan'ın MVP adayıymış. Peki bir düşünelim Jordan kendisi gibi Chicago forması giyen ve Chicago şehrine tekrar heyecan getiren Rose'a kıyak geçmiş olabilir mi? Hiç ama hiç sanmıyorum.

MVP yarışına bir bakalım. Boston ve Spurs ligin tepesindeler ancak bu takımlardan ön plana çıkan -MVP olacak kadar- bir isim olduğunu düşünmüyorum, Howard iyi ama Orlando Doğu'da 4. sırada onu da geçiyorum. Durant'in rakamları iyi ancak onun da MVP seviyesinde olduğunu düşünmüyorum. Kobe'nin ve Lakers'ın normal sezon performansı da -en azından all-stara kadar- ortada onlarda lig liderliği yarışında geride kaldı, ayrıca Kobe'nin de istatistikleri çok iyi değil, onu da geçtim. 3 aday var benim gözümde. Son düşüşten sonra Miami'de Doğu'da 3. sıraya düştü ancak LeBron'un rakamları hala fazlasıyla etkileyici. LeBron özellikle Miami Doğu'da 2. sıraya tekrar çıkarsa önemli adaylardan biri olacaktır. 2. adayım Nowitzki. Ancak Lakers'ın müthiş performansından sonra onlarında Batı'daki 2. sırada kalmaları zor gözüküyor. Dallas Batı'yı ilk 2'de bitirirse Dirk de büyük aday. 3. aday için ise Jordan'la aynı fikirdeyim: Derrick Rose. Ancak burada kritik nokta Doğu'da ve Batı'da 2. kimin olacağı. Bildiğiniz gibi MVP ödülü takımın başarısıyla direk ilgili. Eğer Chicago Doğu'da 2. olursa benim de adayım Rose. Ancak Dallas Lakers'a, Chicago'da Miami'ye geçilebilir. Bugünkü Chicago-Dallas, Lakers-Miami maçları çok kritik. Ancak sezon şu anda bitseydi benim de oyum Rose'a giderdi. Yani Jordan'a hak veriyorum ben de seçiminde. Bu arada eğer Rose MVP seçilirse Chicago formasıyla bu onuru yaşıyan Jordan'dan sonra ikinci isim olacak.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

"Kendisininde formasını giydiği Chicago'nun yıldız oyuncusu..." diye bir ifade olmaz. Hala oynuyormuş anlamı çıkıyor. Ama, Rose for MVP...

Adsız dedi ki...

kimse kusura bakmasın ama %44 le şut atan mvp olmaz arkadaş.

melancolique_h dedi ki...

chicago - dallas maçı derken?

Adsız dedi ki...

Pivotmu bu yüzde 55 le atacak hiçde fena değil yüzde 44 1-2 numara oynayan oyuncu için akıl fikir...

drose4mvp dedi ki...

rose kesinlikle mvp'yi en çok hak eden oyuncu o olmazsa bir ihtimal nowitzki ama %75 rose %20 nowitzki %5 lebron derim ben %44 şut yüzdesi ile şut atan adam nasıl mvp olamaz ben onu anlamadım isterse %10'la atsın bu adam takımını ayakta tutuyorsa, en güçlü şampiyonluk adaylarından olan bir takımın açık ara en önemli parçasıysa bu adama daha bir şey söylenemez.

Adsız dedi ki...

sezonun yarısında boozer, diğer yarısında noah yokken chicago bulls doğuda 1.liğe oynuyorsa derrick rose hak etmiştir mvp'yi. helali hoş olsun. yüzde 44 az mı laaaaan?